30 Kasım 2010 Salı

Ayakla topa vurma sanatı...


Herşeyden önce bişey sormak istiyorum.. Biz kendi oynadığımız oyuna futbol diyorsak bu adamlar ne oynuyor? Ben gerçekten (bu haftaki Galatasaray-Beşiktaş maçını ele alırsak) iki maç arasında aynı spor yapılmasına rağmen hiç bir benzerlik görmedim.. Eğer ikiside aynı spor diyorsanız,kanıt isterim sizden.. Futbolla kriket ne kadar benziyorsa,Barcelona'nın oynadığı bu futbol demeye dilimin varmadığı doğa üstü oyun ,bizim oynadığımıza o kadar benziyor işte...

İnanırmısınız bir ara beynim döndü Barcelona'yı izlerken..O kadar çok pas yapmaya başladılarki,Real Madrid'li futbolcular topu görebildilermi hiç bir fikrim yok açıkcası..

Maç içinde ise Ronaldo'yu sadece frikik atarken gördüm,bide gözüme Ramos'la Casillas çarptı.. Ramos yediği kırmızı karttan,Casillas'ta yediği gollerden yani...

Doğruyu söylemek gerekirse maçtan önce Barça'nın kazanacağını düşünüyordum düşünmesine ama,bu kadar ezici bir oyun ortaya koyup,Real Madrid'i sahadan silip adeta dalga geçercesine bir futbol oynayacaklarını düşünmüyordum..
Nitekim şimdiye kadar Mourinho'nun hiç bir takımının bu hale düştüğünü görmemiştim..

Ne diyelim,umarım bir gün bu topraklarada gelir böyle pas yapabilen futbolcularda,bizde futbol olduğunu sandığımız şu 'ayakla topa vurma sanatı'ndan kurtuluruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder