21 Kasım 2010 Pazar

Bişey yapmalı;


Napmalı sizce?

Misimovic'i kadro dışı bırakıp,Mustafa'yla Ayhan'la ,Servet'lemi devam etmeli? Lakin ne gibi bir kazancımız olur bundan? Şampiyon mu oluruz? Şampiyonlar liginemi gideriz?Hiç zannetmiyorum.. Peki ligden 'bana kalırsa' bu kadar erken kopmuşsak,ne faydası olur bize hala bu adamlrı izlemenin? Madem bu seneyi kaybettik,neden gelecek için birşeyler yapmayalım?

Neden Ayhan'ın Mustafa'nın yerine Cumhur,Musa oynamasın?

Böyle bir şeyin yapılması daha iyi olmazmı sizcede? Ki ben eğer Hagi böyle bir tutum gösterir,böyle bir 'revizyon' yaparsa sonuna kadar desteklerim.

Eğer Misimovic oynamıyorsa,bu takımda Servet'lerin ,Ayhan'ların hiç ama hiç yeri yoktur benim için. Takımın kötü gidişinin sorumlu Misimovic'se eğer,Galatasaray bu yolda ondan vazgeçmişse,Hagi'nin gözünde başarı için Misimovic yetersizse, bu yukarıdaki namıdiğer FUTBOLCUların hiç ama hiç yeri yoktur bu takımda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder