15 Kasım 2010 Pazartesi

Suçlu kimdir sizce?


Önce Kalli suçlandı,sonra Skibbe.. Sonra sırada Bülent Korkmaz,Lincoln dendi.. Ümit Karan ahlaksız,Keita disiplinsiz dendi.. Daha sonra bir Rijkaard çıktı,sonuna kadar arkasındayız dendi,o da suçlandı yollandı.. Sanırım korktuğum başımıza gelecek.. 10'u da suçlamasa bari şu yönetim..


Asıl suçlular ise yıllardır burada...

Ve ben onlar gitmeden bu takımdan hiç bir şey olacağını düşünmüyorum..

Yıllardır suçladıkları adamlar yerine,biraz suçlanması gerekene baksalarya..

Kim mi bu adamlar?

1)Adnan Sezgin

2)Adnan Polat

3)Servet Çetin

ve diğer yönetim üyeleri,ne diyelim seneye hedef olarak Bank Asya Şampiyonluğu vaat ederlerse şaşırmam...

2 yorum:

  1. Servet-Ayhan-Sarp-Barış-Balta-Servet-Aydın-Serdar-Serkan-Gökhan Zan... ne işi var bu adamların bu takımda...

    YanıtlaSil
  2. Birde ben anlayabilsem keşke...

    YanıtlaSil