22 Kasım 2010 Pazartesi

Teğet geçti...


"Ben istifa etmem. İstifa etmenin doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum. Cemal kardeşim bir takım yanlışlıklar gördüğünü ima ediyor. O yanlışlıklar çerçevesinde istifa ettiğini söylüyor. Bence o yanlışlıklarla mücadele etmesi gerekirdi. Yapılaması gerekenleri ortaya koyup, onların yapılmasını sağlaması gerekiyordu; ama kendi kararıdır.
Ben Galatasaray’da kriz yaşandığına inanmıyorum. Ortada bir krizin olduğunu söylersek haksızlık etmiş oluruz. Çünkü bir krizin olup olmadığını anlamak için ilk önce yönetim kurulunun biraraya gelmesi lazım. Masada herkesin fikri ortaya çıkmadan herhangi bir yorumda bulunmak doğru değil. Galatasaray’da tek başına karar almak bana göre doğru değil. Hiçkimse kendi başına karar vermemeli ''


Senin istifa etmeyeceğini bizde biliyoruz.. Nitekim bulmuşsun koltuğu bırakırmısın... Cemal kardeşinin belirttiği bir takım yanlışlıklar acaba ne? Sence o yanlışlarla mücadele etmesi gerektiğini söylemişsin ama,bence o yanlışların başında sen ve sevgili Adnan's var. Cemal Özgörkey'in istifasından sonra bu tarz açıklamalar yapıp,atıp tutup,yanlışların arkasında durması gerekirdi diyip sonra ortadan çekilirsen gözümde zaten olmayan yerin,Galatasaray düşmanı profilin,bir nebze daha nefret kazanır. Ha ben bayılıyormuydum Cemal Özgörkey'e ? Tabiki hayır. Fakat Mehmet Helvacı'nın bu açıklamalarıda pek bi komik geldi açıkcası...


Bu arada Galatasaray'da kriz yok demeside bir o kadar komik olmuş... Takım UEFA Avrupa liginden ilk turda vasat bir doğu Avrupa takımına elenmiş,Ligden henüz ilk yarı bitmeden klasik bir orta sıra takımı kimliğine bürünmüş.. Futbol dışında diğer tüm branşlarda Fenerbahçe hegamonyası altına girilmiş derken,şimdi futboldada gerileme başladı.. Tek tutunacak dal Türkiye kupası,ondada kaçıncı tura kadar gideriz allah kerim... Şampiyonlar Ligi deseniz ilk okuldan beri gördüğümü hatırlamıyorum...


Neyse canım başımızda böyle yöneticiler olduktan sonra,ne gerek var dert etmeye.. Kriz bizide teğet geçti zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder