21 Ocak 2011 Cuma

Devre arası transfer fantezileri;


Zapata,Stancu,Yekta...
Yekta'yı çoğumuz az çok biliyoruzdur.. Bana kalırsa alınması gereken 1 numaralı yerli oyuncuydu şuan için,yönetim çok doğru iş yaptı ve en sonunda bizi Ayhan,Barış,Mustafa Sarp ,üçlüsünden kurtardı.. Bana kalırsa bu transfer dönemiyle Galatasaray orta sahası gerçekten kuvvetlendi,Yekta-Cana-Culio üçlüsü gerçekten etkili ve orta sahadaki dinamizmi sonuna kadar götürecek kapasitedeler...

Stancu'ya gelecek olursak nasıl bir oyuncu olduğu hakkında hiç bir fikrim yok.. Ama siz gidip bir oyuncuya Baros'a verdiğiniz parayı veriyorsanız,ne olursa olsun belli ki kötü oyuncu değil.. Fakat erken konuşmanında lüzumu yok.Stancu'yu daha önce hiç izlemedim ama aldığım duyumlar,arkadaşlarımın söyledikleri süratli,teknik ve bitirici bir oyuncu olduğu yönünde. Uzaktan attığı şutlar ve son vuruşlardaki başarısıyla ön plana çıkıyormuş. Anladığım kadarıyla Pino'nun son vuruşları daha iyi olan bir versiyonu olsa gerek.Ama dediğim gibi ,erken konuşmaya gerek yok...

Zapata'ya gelecek olursak,hiç gelesim yok açıkcası.Pek memnun olduğumuda söyleyemem,Galatasaray'lıların klişe lafı oldu artık,her gelen kaleci için ''Aykut,Ufuk vs. den iyidir'' Ama bu sefer aynı düşüncedemiyim bilmiyorum.Zapata'yı bir iki kere izleme fırsatı buldum,kötü değil çok kötü kaleci olduğu düşüncesine ulaştım. Ama arada bir geliyorlar,iyi maçlarda çıkarttığı oluyor.Fakat dediğim gibi erken konuşmamak lazım ancak,pek umut beslemediğimi söylemeliyim..
Hayırlı uğurlu olsun,yönetim bir devre arası transfer döneminde daha transferle ilgili bütün fantezilerini uyguladı,bakalım takım orgazm olacak mı?

1 yorum:

  1. Zapatayı zaten bir Alternatif kaleci olarakta düşünebiliriz bazı maçlar olacak kontenjan nedeniyle Aykut veya Ufuk ta oynayabilir , Kenarda Yabancı kaleci tutmak israf şeklinde olabilir ama, işte aldığı ücret buna uygun yarım sezon 250 gelecek yıl 500 bin euro alacak bu kadar para verdiğin adamıda yeri gelince kontenjan sıkıntısı olduğunda yedek bırakmak pekte dert olmaz, Bonservisiyle 3-5 milyon Euroya aldığın ve senede 1-5 2 milyon euro verdiğin kaleciyi kontenjanda olsa yedek bırakmak bazen zor olurdu, o yüzden ya tutarsa diye bekleyeceğiz .

    YanıtlaSil