23 Ocak 2011 Pazar

Devrim-Sinerji


Bir kaç ufak değişiklik,azcık rotasyon,yeni transferler,yeni stad ve ortaya çıkan vasatın üstüne futbolla gelen skor. Oyun açısından ilk yarıdaki futbola oranla bana kalırsa iyiye gidiş var fakat yeterli mi diye soracak olsanız kesinlikle hayır derdim. Sivasspor'un sonradan oyuna giren şimdi adını hatırlayamadığım zenci santraforu o topu direğe değil ağlarımıza nişanlamış olsaydı şimdi çok farklı şeyler konuşuyor olurduk,ama olmadı.
Haticeye değil neticeye bakalım diyerek bu sezon kazandığımız nadir 3 puanın değerini bilelim derim ben açıkcası..
Yekta'ya bayıldım valla,Culio'nunda bu performansına alıştık artık,adım gibi eminim bu takıma inanılmaz katkı verecek Culio ve Yetka ikilisi. Stancu'ya gelecek olursak pek etkili olmamasına rağmen belli bir kumaşı var,orası kesin zaten. Ama kafamda soru işaretleri oluşmadı değil.Acaba aradığımız oyuncumu(?) diye soruyorum kendi kendime. Umarım öyledir,katkı sağlar,işimize yarar.
Hayırlı uğurlu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder