8 Şubat 2011 Salı

Arda Turan sorunsalı;


'Arda döndü dönecek... Bu hafta kadroda... Oyuna sonradan girecek... Haftaya 11'de.. Takımla çalışmaya başladı...' derken;
Bir haber gelir,Arda kadrodan çıkartılmıştır... Sağ kasının bilmemnesinin bilmemnesinde bişey olmuştur,haftalarca yoktur. Taraftar bekler,sabreder..

Arda iyileşir gibi olur,antremanlara çıkar.. Sonra Milli takıma gider,dönüşte oynayacak derler ve Arda döner ;
Bir haber çıkar,Arda'nın sol kasığının bilmemneresinin bişeyinde ödem oluştu,Arda uzun süre sahalardan uzak kalacak..
Taraftar yine tamam der. Milli takımdır,olur öyle sakatlıklar,iyileşir çıkar aslanlar gibi oynar nasıl olsa Arda der..

Sonra yine iyileşir Arda.. Devre arasında,transfer döneminde hazırlık maçlarında oynar,Aslantepe açılır Arda sahadadır.. Tam 'Lig başlayacak bari takım bi form tutsa' derken;
Pat! Arda yine sakatlanır...


Ben artık bıktım arkadaş. Bu adamı takım sahadayken tribünde görmekten sıkıldım.
Her maç her maç tribünde takım gerideyken gözlerinin dolmasından,takım galipken yanındakilerle şakalaşmasından bıktım.Her antreman takımdan ayrı koşmasından yoruldum.
Tamam sakatlık biraz şans işidir.. Bir olur iki olur tamam dersin. Ama futbolcu dediğinde biraz kendine bakmalı be arkadaş. Sağlığına önem vermeli,kendine dikkat etmeli. Arda'da va
rmı öyle bir huy? Allah göstermesin nerdee?

Açıkcası bazen düşünmeden edemiyorum, satsamıydık Arda'yı sene başında?
Ne kaybederdik? Kaç maça çıktıda kurtardı maçları? Ya da ne kadar formdaydı bu sezon?Hiç bir şey kaybetmezdik bana kalırsa..
Aksine para kazanırdık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder