26 Şubat 2011 Cumartesi

Cenk Tosun

Adam geldi ortalığın tozunu attı. Bizde bu adamı elimizden kaçırdık. Son iki haftadır ikişer golü var Cenk'in,kupadada bizi yıkmıştı hatırlarsanız.Her ne kadar bir Galatasaray'lı olarak bu adamı kaçırdığımıza üzülüp,Adnan Sezgin'e ve diğer tüm yönetim üyelerine sövsemde,bir Türk olarakta o kadar sevindim. Türk Milli takımında oynamak istediğini belirtmiş Cenk. Ve bence Türk milli takımı 'genç' Semihin eline düştüğünden beri forvet bölgesinde oldukça sıkıntılıydı. Bu sıkıntıyı aşabilecek tipte bir oyuncu Cenk. Bi kere güçlü bir yapısı var ama buna rağmen oldukçada süratli ve son derece teknik. Son vuruşları da bir o kadar muazzam Cenk Tosun'un. Topa vurmadan önce nereye,nasıl,hangi açıyla gideceğini biliyor yani.Kısacası bana kalırsa çok faydası olacak ülkemize. Ama bir yandanda 'Ah ulan' diyesi geliyor insanın. 91 doğumlu bu oyuncuyu elimizden kaçırmışızya. Hakikaten 'Ah ulan' !

2 yorum:

  1. Cenk Tosun'u ben de ilk olaraka Galatasaray maçında izledim. Yetenekli olduğunu görmek zor değil. Fakat şöyle bir yakın geçmişe baktığımda, nice Cenklerin hep harcandığını hatırlayıveriyorum. Gökhan Güleç geliyor aklıma, İlhan Parlak, Mehmet Batdal, Batuhan Karadeniz... Hep yazık ettiğimiz isimler. Ve işte o zaman Nuri'nin Mesut'un Hamit'in Türkiye ligine gelmemelerini çok iyi anlıyor ve hak veriyorum. Dilerim ki Tolunay hocanın elinde iyi yerlere gelir Cenk. En az 2-3 sezon daha büyük takımlardan Allah korusun Cenk'i...

    YanıtlaSil
  2. Gökhan Güleç,İlhan Parlak,Mehmet Batdal,Batuhan Karadeniz,Yaser Yıldız vs. vs. bu liste uzar gider. Bu yazdığım oyuncuların hepsini en az 5-10 defa izlemişliğim vardır,Cenk'i henüz o kadar izlemesemde 3-4 defa canlı gözle izledim ve bana kalırsa bu oyunculardan 2 gömlek üstün bir oyuncu. Ama yinede dediğiniz gibi,daha nice yetenekli isimler harcandı bu ülkede,umarım yine böyle olmaz...

    YanıtlaSil