21 Haziran 2011 Salı

3'ün 1'i

Bi Galatasaray'lı olarak bu başlığı atıyorum evet. Büyük gazla gitti yönetim Madrid'e. Özel jete binişleri bile görüntülendi kamerayla. Binecekleri saat, inecekleri saat, yapacakları görüşme herşey meydandaydı. Herşeyden medyanın haberi vardı. Dolayısıyla taraftarın ve herkesinde. Ujfalusi İstanbul'a geldi, yine resmi bir açıklama yaptı kulüp, ''görüşmelere başlandı'' dendi.

Böyle böyle Galatasaray'ın transfer politikasında, transfer çalışmalarında ne bir gizlilik kaldı, ne bir özen ne bir düzen. E durum böyle oluncada, yönetim taraftarın gazına geliyor işler mahvoluyor.
Ünal Aysal gerçekten çok iyi bir adam. Tam bir beyefendi. Ama yöneticilik anlamında tecrübesiz olduğu, daha geldiği ilk günden belliydi . Elmander'i pat diye açıklaması, kulübün transfer adına attığı her adımı anında basınla ve taraftarla paylaşması bunun en öne çıkan sebepleriydi bana kalırsa.

E durum böyle olunca, taraftarında Atletico Madrid'li bu üç oyuncudan haberi mutlaka olacaktı, olduda.
Ntvspor'unda gazına geldi aslında biraz Galatasaraylılar.

Ardından önce Forlan, sonra Reyes'in yattığı haberleri bir bir geldi. Elde bir tek Ujfalusi vardı. Şimdi herkes,
''E o olmasada olurdu'' demeye başladı yavaştan. Kısacası , benim düşüncem taraftarın transferin bu kadar içinde olmaması gerektiği yönünde. Durum böyle olunca hem beklenti artıyor, hem hayal kırıklıkları. E hayal kırıklıkları yaşanınca da, olan yönetime oluyor.
Daha şimdiden Ünal Aysal'a tepki gösteren, küfür ettiği Adnan Polat'ı savunmaya başlayanlar çıkmış bile ortaya. Ama bilmiyorlarki bu olayların sorumlusu Aysal değil, yıllardır futbol şubesinin içinde olan yöneticiler..

Bu arada. Bir zamanlar Haldun Üstünel vardı. Ne oldu ona haberiniz var mı? Ben bilmiyorumda, keşke şimdi olsaydı diyorum. Sessiz sedasız işi bitirip, sabahın köründe bilgisayarını açan bizlere : ''Ananı satayım Elano'yu almışız lan !!'' tepkisini verdirtiyordu hani..
Özledik..

1 yorum:

  1. vallahi ya haldun reyis döneminde transferlerden haberimiz imza atıldığında oluodu bi tek birde şimdiye bak.

    YanıtlaSil