19 Temmuz 2011 Salı

Biz Kurbana bekliyorduk.



Profesyonel futbolcu Nestor Fernando Muslera ile Şirketimiz arasında varılan mutabakata göre; Futbolcuyla 2011-2012 sezonundan başlamak üzere 5 futbol sezonu için sözleşme imzalanmıştır. Buna göre Futbolcuya her sezon için 2.000.000 EUR ödenecektir.
Ayrıca Futbolcunun federatif haklarında pay sahibi olan Wanderers Montevideo kulübüyle Futbolcunun federatif haklarının tamamen kulübümüze devri karşılığında Wanderers Montevideo'ya 3 yıllık vadeye yayılacak şekilde 6.750.000 EUR miktarında ödeme yapılması konusunda anlaşmaya varılmıştır.

Galatasaray Sportif AŞ

Valla hiç açıklamadan oynatacaklar diye korkmaya başlamıştım. Biz kurban bayramına bekliyorduk ama, daha ramazan gelmeden açıkladı yönetim. Artık sıradaki transferi yeni yıla görürüz herhal.

İşin dalga boyutu bir yana. Galatasaray kalesi artık daha güçlü. Gerçekten şuan dünyanın en iyi kalecilerinden biri bana göre Fernando Muslera. Aynı zamanda yaşınında genç oluşu, ne olursa olsun bu adam üzerinde sabredilecek olduğu anlamınada gelir. Nitekim bu adama sabretmek, bizim Aykut'a sabretmekten farklı olur. Aykut kendimi bildim bileli yedek bu takımda. Fakat Muslera bir iki sezon üzerinde durulduğunda, çok çok iyi bir kaleci haline gelecek.
Zaten Muslera nasıl bir kaleci olduğunu, ne kadar formda olduğunu şuan Copa America'da gösteriyor dünyaya. Belkide şuana kadar kariyerinde ulaştığı en üst noktadayken Galatasaray'ın bu transferi yapmış olması transferin değerinide bir o kadar arttıracaktır.
Lorik Cana'nın gidişini unutturacaktır Muslera bizlere. Ben izlediğim ve tanıdığım kadarıyla şöyle özet geçeyim Muslera için:
Galatasaray kalesi artık emin ellerde. Hem mecazi, hem gerçek anlamda söylüyorum bunu.. Hayırlı olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder