17 Temmuz 2011 Pazar

Parçalı, Sarı ve Siyah


Yeni formalar dün internete düştü, bugün tanıtıldı herkesin farkında olduğu gibi. Açıkcası formaları dün gördüğümde hayal kırıklığına uğradım. Ancak bugün oyuncuların üzerinde ve takım halinde şortu çorabı vs. birlikte görünce, formalar gözüme bir hoş geldi.

Siyah ;
Açıkca söylemem gerekirse, dün bende hayal kırıklığı yaratan forma siyahtı. Çok daha iyi bir şey bekliyordum. Nitekim hala daha iyi bir şey beklediğimi gizleyemem. Ama dünkü fotoğrafa oranla bugün bir nebze daha hoş göründü siyah forma gözüme. Son bir kaç sezondur parçalı dışındaki formaları ya çok güzel, ya çok kötü olurdu Galatasaray'ın. Bu sezon siyah forma ne çok güzel, ne çok kötü olmuş. Sarı mı? Birazdan değineceğim...

Sarı ;
Hiç uzatmadan söylüyorum. Bayıldım sarı formaya. Ve ilk fırsatta gidip almak istiyorum. Bir üst paragrafta söylediğim gibi, son sezonlarda ya çok eleştirilir ya da beğenilirdi alternatif formalar. Sarı formayı ben çok beğendim. Galatasaray'ın ne kadar kırmızısı varsa, bir o kadarda sarısı vardır. O yüzden hep istemişimdir zaten bir sarı forma olsun, nitekim oldu, hemde çok güzel oldu..

Parçalı ;
Fazla söze ne hacet derlerya. Parçalı forma Galatasaray'lılar için öyledir. Değişmez bir kültürün süregelen simgesidir aslında. Pek denecek bir şey yok. Bu sene sol taraf kırmızı sağ taraf sarı olarak dizayn edilmiş öncekilerden farklı olarak. Metin Oktay forması yapılmış bir anlamda. Ama kararsızım hala. Parçalı mı alsam, yoksa sarı mı?

Bu arada arkadaki oyuncu isimleri ve rakamların fotoğrafınıda gördünüz. Yorum yapmak istemezdim ama. Yine çok kötü olmuş be hacı..

2 yorum:

  1. parçalı ters olmuş, metin oktay'ın giydiği gibi değil

    YanıtlaSil
  2. Bende öyle biliyordum fakat yayınlarken öyle söylediler..

    YanıtlaSil