26 Temmuz 2010 Pazartesi

Guti Hernandez ve Quaresma Beşiktaştaymış :D


"Beşiktaş'ın yeni transferi Guti, İstanbul'a geldi. Real Madrid ile yollarını ayıran İspanyol, Atatürk Havalimanı'nda yüzlerce taraftarlar tarafından karşılandı.Guti, yarın sağlık kontrolünden geçtikten sonra resmi sözleşmeye imza atacak. Yıldız oyuncu için aynı Quaresma'ya yapıldığı gibi İnönü Stadı'nda imza töreni düzenlenecek."
Ya ben anlamıyorum bu iki transferden sadece ben mi korkmuyorum? Quaresma önceden tamam iyi oyuncuydu hepimiz hastaydık ona ama son iki yılda ne yaptı allah aşkına? Adam neredeyse iki yıldır adam gibi top oynamıyor ve beşiktaş bu adamı yıldız olarak getirdi koydu takıma. Bence bu sene beşiktaş yine hiiç bir şey yapamıcak.
Gutiye gelirsek çok tecrübeli bir oyuncu tabiki. Ancak öncelikle çok yaşlandı ve kondisyonu düşük. Guti'nin Real Madrid'den ayrılıp Beşiktaşa neden geldiği çok belli adam yatarak para kazanıcak burda gönül eğlendirecek kimse kusura bakmasın ama ben bu ikisindende hiç korkmuyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder