25 Temmuz 2010 Pazar

İstikrar


Galatasaray 2003'ten beri ilk defa şampiyon olmayan bir Teknik Direktörle devam edecek, bu olay Türkiyede pek alışagelmiş bir şey değil, ayrıca Galatasaray yönetiminini F.Rıjkaarda güvendiğinin göstergesidir, fakat bu senede başarılı olamassa, Galatasaray taraftarlar geçen seneki kadar sineye çekebilecekler mi? Benim fikrim bir kısmı çekecek, bir kısmı çekemeyecek, çekemeyenleride yanlış anlamamak lazım tabikide onlarda Galatasaray aşkıyla yandıkları için bunu isteyeceklerdir, ama her zaman her yerde olduğu gibi istikrar en güzel başarıları getirir, Sir Alex Ferguson ve Arsen Wenger bunların en güzel kanıtlayıcı örneklerindir....


F.Rıjkaard geçen sene Türkiye Ligini tam olarak çözememişti ve Galatasaraya gelir gelmez Barcelona taktiği uygulamaya çalıştı, ve uzun süreli başarılı olamadı, Arda Turanında sezon sonlarına doğru söylediği gibi Takımda ruh kalmamıştı hemen hemen herkes maç biter bitmez özel arabalarına binip eve gidiyor, derbide yenildikten sonra parti veriyordu, Ta ki 2010-2011 sezonu için hazırlık kampları başlayana denk, herkesin keyfi yerinde, Galatasaraya has gelenekler uygulanıyor, bir takım ruhu oluştu, hazırlık derbisinde Fenerbahçeye yenildikten sonra bile moraller bozulmadı, tabi ki üzülmüşlerdi ama etki etmemişti, yazımı Galatasaray Kaptanı Arda Turanın röportajından bir bölümle bitirmek istiyorum;

"Geçtiğimiz gün arkadaşların çift kale maç yaparken kafanı kaldırdın ve ‘’Biz bu sene şampiyonuz’’ dedin. Orada ne gördün?

Hissetmek önemli tabii. Şampiyon olmayı çok istiyorum. Galatasaray forması altında şampiyonluk kupasını kaldırabilmek, hayatımdaki en büyük hayallerimden biri. Bu sene takımda o arzuyu görebiliyorum. Antrenman dahi olsa her top için yapılan mücadele, birbirimize olan inancımız ve artan saygımız… Herkes taşın altına biraz daha sokacak. Gerçekten iyi bir takım olduk. Bilmiyorum, o andaki duygularım bana o sözleri söylettirdi. Şu anda da aynı şekilde düşünüyorum. Umarım sezon sonunda haklı çıkmış olurum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder