7 Ekim 2010 Perşembe

Almanya Maçı ve Arda


Milli futbolcularımız Hamit Altıntop ve Tuncay Şanlı, Almanya maçı için konuştu ve Arda için de önemli mesajlar gönderdi.

Almanya maçı için, "Alman seyircisinin arasında bizimkiler çıkacaktır. Alman formasının altından Türk formaları çıkacaktır. Ama biz onu düşünmeyeceğiz saha içinde. Tabii bize güç verecekir ama sahaya çıktığımızda maça konsantre olacağız. Kazandığımız zaman onların coşkusu, yarın sokağa çıktıklarında çok daha iyi hissedeceklerdir.Bu maçı Euro 2008'deki maçın rövanş olarak görmüyoruz. Gruptan çıkmak istiyoruz ve puan maçı olarak bakıyoruz." şeklinde konuşan Tuncay, çok iyi bir hazırlık dönemi geçirdiğini ve şimdi çok daha tecrübeli olduğunu sözlerine ekledi.

Hamit ise "Almanya maçında tribünlerin çoğunluğu Türk olacaktır. Bize destek daha fazla olacaktır. 90 dakika zevkli olur sonunda inşallah biz güleriz. Taraftarların maç öncesi ve maç sonrası zevkini çıkarması lazım. Futbol fair-playdir, umarım öyle geçer. Bu maç Euro 2008'in rövanşı değil. Umuyorum ki o maçtaki hatalarımızı bu maçta yapmayız. Maçın sonunda gülen taraf oluruz. Rövanş maçı değil hedef Avrupa Şampiyonası'na katılmak. Önemli olan yeni hedeflerimize ulaşmak ve geride kalan maçların hatalarını kapatmak." dedi ve Arda için şunları ekledi, "Arda hakkında birşeyler söylemek istiyorum. Hepimiz futbolcuyuz böyle sakatlıklar olacaktır. Bunun büyütülmesine anlam veremiyorum. Büyütülmesi Arda'ya baskı gibi oluyor. Arda daha gençtir. Beklentiler ne kadar büyük olsa da gerçekçi olmak lazımdır. Camianın O'na böyle yaklaşması gelişmesini engelleyecektir. Son 2 yıldaki istatiktiklerini gördüm, hemen hemen her maçı yapmış. Bu çocuğun dinlenmesi gerekir. O kadar baskı var ki; sakat olduğu halde baskı altında olduğu için birşeyler vermek istiyor. Ama sağlıklı olduğunu sanmıyorum. Üzerindeki baskıyı almak lazım."

1 yorum:

  1. Önce Hiddink'e sonra Hamite guveniyorum. Arda olmasa da olur bu defalik. (ben gsliyim)

    YanıtlaSil