2 Ekim 2010 Cumartesi

Nereye kadar gidecekti ki?


Ben gerçekten kendimden utanırım. Şu adama güvenip,bu takım şampiyon olabilir diye umut beslediğim için utanırım. Böyle bir antrenörümüz olmasına ramen takıma inandığım için utanırım. Ben gerçekten futboldan ya zerre kadar anlamıyorum,yada bizim antrenörümüz antrenör değil. Ben hayatımda böyle birşey görmedim,yaşamadım. Sen Servet'le iki takıştın diye kadroya almıyorsun,hemde rakip Karabükspor'un ligdeki en tehlikeli santraforlardan Emenike'ye sahip olmasına rağmen. Sen son maçlarda formda olan Aydın'ı kesip Barış'ı oynatıyorsun,Pino'yu solda oynamak zorunda bırakıyorsun. Sen 72. dk da 2-0 mağlupken Misimovic'i çıkarıp Sabri'yi sokuyorsun oyuna. Misimovic iyi mi oynadı? Hayır! Ama bu takımda Misimovic gibi duran top kullanan oyuncu yok,bunları Sabri'den mi bekliyordu sevgili antrenörümüz anlamış değilim. Bu maçtaki mağlubiyetin tek sorumlusu Frank Rijkaard'dır. Yönetiminde hatası var,neden Baros'a bir alternatif alınmadı,yada sakatlarda bahane olarak gösterilebilir ancak,bu maç için konuşulursa bir numaralı sebep Frank Rijkaard'dır.


Gerçekten anlamış değilim ne yapmaya,ne yapılmaya çalışıldığının. Galatasaray bu maçı çok rahat kazanabilecekken ilk 10 dk da 2-0 geriye düştü. Haybeden bir penaltı var ki,penaltıyla yakından uzaktan alakası yok zaten. Karabükspor maça direk 1-0 önde başladı. 2-0 dan sonrada çok çok net pozisyonları vardı Karabükspor'un. Açıkcası bu sezonun böyle geçeceği aşikardı. Sezon başında Avrupa liginden Karpaty Lviv adlı bir takıma elenerek uzak kalan Galatasaray'ın ligde şampiyon olacağına kimse inanmıyordu ama ard arda gelen 4 galibiyet taraftarı biraz umutlandırdı. Tabii başımızda Frank Rijkaard var boş dururmu hiç,galiba şampiyon olacağız dur şu maçı vereyimde kurtulayım demiş olsa gerekki,maçı Karabükspor'a altın tepside sundu.


Benim artık bu sezondan tek beklentim bir an önce bitmesi,Frank Rijkaard'ın gönderilmesi ve iyi bir transfer planlamasıyla iyi bir kadro ve teknik heyete sahip olmamız. Umarım Adnan Polat dediğini yapmazda Frank Rijkaard'la sözleşme yenilemez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder