6 Mayıs 2011 Cuma

Cem Sultan'dır,Servet hayvan...


Dün yapılan antrenmanda Cem Sultan ile Servet Çetin arasında bir tartışma yaşanmış ve iki oyuncu da birbirlerine sert bir şekilde müdahale yaparak tansiyonun bir anda yükselmesine yol açmıştı.
Çıkan tartışmanın ardından özür dilemek için Servet'in yanına giden Cem ,sözde ağabey(!)inden tokat yemiş.Ardından yine olayı kapatmış Cem. Hiç bir şey olmamış gibi çekilmiş. Profil resmine Servet'le olan resmini koymuş.
Fakat ardından başka şeylerde olmuş olacak ki. Cem Sultan twitter hesabından geçirmişte durmuş Servet'e.
İyi de yapmış.
Ayıp ulan. Sen kendinden kaç yaş küçük çocuğa ne olursa olsun vuramazsın arkadaş. Kimsin sen?Allahın hayvanı.
Üstüne üstlük bu olaydan sonra takımdan eğer Cem Sultan uzaklaştırılırsa,içerde ki yeniçeri oluşumu Florya'yı biraz daha ele geçirmiş olmuş demektir.
Yeter kardeşim. Kovun şu adamları şu takımdan.
Bırakın Servet'ler sizin olsun,Cem Sultan'lar bizimdir...

Cem'in twitter'dan yazdıkları ;

“Para şöhret her şey var sende. Bende hiçbiri yok. Bende var olan şey de sen yok. Gücün bana yeter belki ama adamlıkta seni ayıklarım”

“SAOL BABA Beni böle yetıstırdıgın ıcın hakkımı savunmak dogruyu sölemek dogru soleyenı 9 köydn kowarlar ama kımse bılmezkı 10.köyun oldunu”

“Para şöhret herşey var sende bende hiçbiri yokk bende war ola seyde sende yok gücün bana yeter belkı ama adamlıkta senı ayaklarım altına alır ÇİĞNERİM”

“Söyle büyük insan dew adam adamlıktan bahsetsene bana küçüğe vurmak küfür etmek adamlıksa ben şerefsiz ahlaksız bi insanın tekiyim”

“Istedığınız kadar vurun dusurun ben yıne kalkıcam o Taşıyamadığız kutsal formayı en iyi şekilde taşıcam yazıklar olsun sıze”

“Dünkü açıklamaların çok iyiydi ya göründüğün gibi ol yada olduğun gibi görün söylicek daha fazla bısey bulamıyorum”

“Senle aynı formayı giyiyorum diye utanıyorum hatta”

“Bak servet çetin sert vuramamısssın demekkı suratıma hala konusuyorum sana abı dıyodum kardesımdende kuculdun artık gözumde”

“Gerekırse futbolu bırakırım bana babam el kaldırmadı bu yasıma kadar sen kımsın”

“SAOL ABI BASLAMADAN FUTBOLU BANA BIRAKTIRDIGIN ICIN”

2 yorum:

  1. ilk defa şu anda burada okudum bu yazılanları. artık ne kadar bunaldıysam futbol gündeminden resmen sıtkım sıyrılmış. bir şeyler değişecek mi derken hep aynı şeyler, hep aynı tantana. servet de bi kaybolup gitse yokettiğim teknik direktörler gibi, ben de rahat etsem

    YanıtlaSil