9 Mayıs 2011 Pazartesi

Türk olsa gidemezdi diyenlere.


Öncelikle başlıktaki cümleye ithafen, öyle düşünenere bu resmi yollamak istiyorum.






Konuya gelecek olursak.
Nuri Şahin. Dortmund'u bu sezon şampiyon yapan,uzun zaman sonra takımı zirveye çıkaran bir numaralı etkendir bana kalırsa. Günümüz futbolunun kolektif yapısında diye başlayan bir cümle kurmak isterdim fakat gerek yok, günümüz futbolunda yerinin çok ama çok önemli olduğu oyunculardan birisidir Nuri Şahin aslında.
Mevki bazında gerçekten takımın bel kemiği, beyni , omurgası ,cartı curtu daha bir sürü terim bulabiliriz bunlara örnek olarak.
Fakat ciddi anlamda düşünecek olursak, futbolunun iki yönünü oynayabilen, ve bu iki yönünü oynarken futbolun anahtarı olan 'pas' olayınıda başarabilen oyuncular, şuan dünya futbolunun zirvesindeler. Örnek ,Xavi-İniesta ve Barcelona.
Neyse. Konuya dönecek olursak Nuri gerçekten mevkisinin Avrupa'daki en iyi oyuncularından biri. Fakat gittiği takımda, hangi sonucu alırsa alsın, ne yaparsa yapsın dünyanın en büyük kulübü. Real Madrid.
Mutlaka bir takım sıkıntılar çekecek. Zaten ilk başta hemen 11'de şans bulacağını düşünmüyorum açıkcası ama eğer futbolunu bir kademe daha atlatır, kendini Mou'ya sevdirirse, 11 in değişmez ismi olur Nuri Şahin bu yaşında.
Umuyorum her şey yolunda gider. Umuyorum zirveye çıkar,başarılı olursun. Bu işi Alman olmadan da yaptın. Olmana da gerek yoktu zaten.
Yolun açık olsun Nuri Şahin.
Türkiye seninle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder