22 Mayıs 2011 Pazar

Olası Transfer / Didier Drogba


Artık hepiniz duymuşsunuzdur bu ismi. Olay düşündüğümden fazla ciddileşti aslında. İşin buralara gelebileceğini hiç tahmin etmezdim. Çünkü Drogba yani söz konusu. Didier Drogba.
Eğer gelirse diye başlamak istiyorum ama gerisi gelmeyecek yani.. Gerisini getir getir bitmez arkadaş. Türkiye'ye gelmiş en iyi yabancı olur bana kalırsa Drogba. Ve bu takıma katacağı güç, takıma vereceği katkı tartışılmaz.
Ha eğer alırsak, mutlaka yaşlı diyenler çıkacaktır. Türkiye'de elli tane bulurum bundan diyeceklerdir belki ama. Bi tarafımla gülmeyi düşünüyorum o kişilere. Drogba çünkü söz konusu..
Şimdi ise transferde Chelsea ile anlaşma yolu aranıyor. Eğer Chelsea Drogba'yı bedelsiz olarak bırakırsa, Drogba yıllık 5 milyon pound'a Galatasaray'a gelecek. Ünal Aysal şuan Londra'da. İşi bitirmeye çalışıyor.
Ne kadar sürer, biter mi, ne zaman biter bilmiyorum. Ama umarım biter . Drogba gelir. Bize de forma almak kalır...
Şuan transfer için konuşulan bir kaç isim daha var. Kim Kallström, Van der Sar, Buffon , Cristian Zapata, Frey gibi oyuncularında ismi geçiyor. Zamanı gelince onlarıda tartışırız işallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder