26 Mayıs 2011 Perşembe

Welcome to the NBA Finals


Mavericks,bu sabaha karşı Oklahoma'ya karşı oynadığı maçı 100-96 kazandı ve 5 yıl aradan sonra NBA Finallerine yükseldi.
Açıkcası ilk 4 maçın ardından beklentim bu yöndeydi. Dallas bu maçıda kazanır, 4-1 ile seriyi geçer ve finallere adını yazdırır diyordum.Nitekim sonuç öyle oldu. Ama maç, yüreğimi aldı yerinden başka yerlere götürdü adeta.
Kaç defa gitti geldi. Fakat Mark Cuban'ın askerleri, bu maçıda ''veteran'' ruhuyla son çeyrekte kopardı. Karşısındaki 'çaylak' Thunder'ı 4-1 le geçti.
Doğrusunu söylemek gerekirse play-off 'lar başlamadan önce hiç umudum yoktu. İlk turu geçeriz,sonra muhtemelen Lakers gelir, eleniriz diye düşünüyordum.
Başlangıçta tahminim tuttu. İlk turu geçtik ve Lakers geldi. Fakat oradan sonra koptu iş bende. Seri başladı. 1-0,2-0 derken, bir bakmışız seri bitmiş. Dallas,Lakers'ı süpürmüştü.
Bir baktık ki, Batı Finalindeyiz. Karşımıza çıkan genç Thunder oldu.
İlk maç Dallas evinde kazanmayı bildi, ikinci maç genç Thunder'ın elinde kaldı ve avantaj bir nevi onlara geçti.
Serinin 4. maçı ise tam anlamıyla Dallas'ın, 5 sene önceki Dallas olmadığını, bir şeylerden ders çıkartıp, o dersleri nasıl uyguladıklarını gösterdi bize. Adeta giden maçları, sadece son çeyreklerde getirdiler kendilerine.
Şimdi finalde Mavericks.
Ve ben. 5 yıl önce, NBA Finallerinde desteklemeye başladığımda, karşıda Miami vardı, ve seriyi 2-0'dan 4-2 yapıp şampiyon olmuşlardı.
O gün bugündür Miami'den nefret ettiğim kadar, Dallas'ı sevmişimdir.
Ve şimdi vakit intikam vakti. Karşıya Miami'yi istiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder