26 Ağustos 2011 Cuma

Günah Keçisi



Mehmet Ali Aydınlar. Şüphesiz Türk futbolunun bu yaz en fazla konuşulan ismi.
Ama şöyle bir dezavantajı var ki, hangi takım taraftarı konuşursa konuşsun, hepsi aleyhinde konuştu bütün yaz boyunca.
Ben de aleyhinde konuştum, Fenerbahçe taraftarı olan babamda, Beşiktaş'lı olan arkadaşımda.
Kim ne dese işin ucu Mehmet Ali Aydınlar'a bağlanıyor. Ardına da okkalı bi küfür koyuveriyor cümleyi kuran .

Peki bunun sorumlusu kim?
Bunun sorumlusu ne Fenerbahçe'dir, ne Aziz Yıldırım ne de UEFA.
Bunun sorumlusu Mehmet Ali Aydınlar'ın ta kendisidir. İlk başta süreci iyi yönetememesi. Verdiği kararlardan geri dönmesi, olayı ertelemesi, lafı eveleyip gevelemesi ve yaptığı bilimum hareketler, Mehmet Ali Aydınlar'ı Türk futbolunun düştüğü durumun sorumlusu haline getirdi.


Ha evet olaylar iyice karıştı. Fenerbahçeli oluşuyla verdiği her kararın bağdaştırıldığı dönemde, Fenerbahçe As Başkanı Nihat Özdemir çıktı, saydı sövdü Mehmet Ali Aydınlar'a.
Ağzına geleni söyledi ve ekledi, DÜ-ŞÜR-SÜN-LER dedi. Ve üstüne bir ton laf etti .
Aydınlar ise Özdemir telefondan ayrıldıktan sonra, cümleyi tam olarak hatırlamasamda şu anlama gelen bir şey söyledi : '' Daha dün benim aldığım kararları, olaylar karşısındaki duruşumu ve yaptıklarımı takdir eden ve onaylayan Fenerbahçe yönetimi şimdi bana bu tavrı takınıyor. Şuan beni sorumlu tuttukları kararı ben almadım, bu kararı UEFA aldı. UEFA, Şampiyonlar Ligi'nin marka değerine fazlasıyla önem veriyordu, ve bu sebeple Fenerbahçe'yi organizasyona almak istemedi.''

Ayrıca Mehmet Ali Aydınlar Fenerbahçe yöneticilerini ne yapabilecekleri konusunda uyardığını, olumlu tavır sergilemeleri gerektiğinide belirttiğini fakat Fenerbahçe yönetiminin her hangi bir şey yapmadığını belirtti.

Şuan bütün taraftarlar Mehmet Ali Aydınlar'ı günah keçisi ilan etmiş durumda. Bende bu olaylardan onu sorumlu tutuyorum, Fenerbahçelilerde, Beşiktaşlılarda.

Trabzonlular mı? Onlar hala sevinçten kolbastı oynuyorlarmış...

Fotoğraf  http://lucarelli-breitner.blogspot.com/2011/08/yorumsuz-playoff-yorumu.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder