10 Ağustos 2011 Çarşamba

Yolun açık olsun



Başlığı içten bir şekilde, canı gönülden, gidişine üzülmeden, kırılmadan atmak isterdim. Ama olması imkansızdı bunun.
Belkide bunlar iki ay önce olmuş olsa. Arda iki ay önce Atletico Madrid'e gitmiş, Galatasaray'dan ayrılmış olsa, tamam eyvallah. Yolun açık olsun Galatasaray'ın çocuğu, Kaptan 'Arda' der yollardım.

Her maçını Galatasaray'ı desteklercesine , içten ve gönülden desteklerdim Arda'yı.
Şimdi mi? Şimdi çok şey değişti.
 Bu takımın kaptanı olan adam, bu takımı yüz üstü bırakacak son adamdır benim için. Ağustos ayında, lig başlamadan takımını bırakırsan, bende ne kaptanlığın kalır, ne Galatasaray'lılığın. Ha şimdi diyeceksiniz ki, sen kimsinki , kim oluyorsunda Arda'nın kaptanlığına laf ediyorsun.

Benim için kaptan dediğin adam, gemisini burada bırakıp gitmez arkadaş. Kalacağım dediyse kalır.
Terim'e benim babam gibidir dediysen, o adama ben bu sene buradayım dediysen , kalacaksın arkadaş. KA-LA-CAK-SIN.
Bunun adına ne denir bilmiyorum. Ama televizyon karşısına geçip, Galatasaray'lılığımı tartışmam diyorsan eğer, Galatasaray'ını yarı yolda bırakmayacaksın.

Ben 66 numarayı, 10 numaradan daha çok sevmiştim. 66 bize daha yakındı. Galatasaray'lı Arda'ydı.
10 numara Arda'mı? Fenerbahçe'li abilerinden tavsiye alan, gitmeyeceğim deyip, sözünden dönüp takımını bırakan Arda .
Bilmiyorum.
Daha yazmak istediğim, konuşmak istediğim çok şey var. Şimdi Arda düşmanı da olabilirim. Diyenler çıkabilir.   Ama benim gözümde Arda hiç bir zaman bir Suat Kaya, Ergün Penbe , Bülent Korkmaz, Hasan Şaş veya Tugay Kerimoğlu olmadı.
Bundan sonrada olamaz...
Yolun açık olsun Arda Turan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder