22 Ağustos 2011 Pazartesi

İlhan Cavcav'a



Tarih: 20 Aralık 2005
Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav, Fenerbahçe yönetimini terör örgütü PKK'ya benzetirken, Sarı-lacivertli yönetimi cumhuriyet içinde yeni bir cumhuriyet kurma peşinde olan bir örgüt gibi davranmakla suçladı. Fenerbahçe'yi Türk futbolunu bölmekle suçlayan Cavcav, "Üzülerek ifade ediyorum, Fenerbahçe yönetimini Türkiye'de Türkiye Cumhuriyeti varken PKK gibi, başka kuruluşlar gibi Türkiye'de hükümet kurmak isteyen, cumhuriyet içerisinde cumhuriyet kurmak isteyen bir örgüte benzetiyorum" dedi.
Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav, İHA'ya Fenerbahçe camiasını ayağa kaldıracak açıklamalarda bulundu. Fenerbahçe'nin Kulüpler Birliği'nden ayrılmasını eleştiren Başkan İlhan Cavcav, "Türkiye'de 18 kulüp var. Fenerbahçe de büyük bir camia. Üzülerek ifade ediyorum, Fenerbahçe yönetimini Türkiye'de Türkiye Cumhuriyeti varken PKK gibi, başka kuruluşlar gibi Türkiye'de hükümet kurmak isteyen, cumhuriyet içerisinde cumhuriyet kurmak isteyen bir örgüte benzetiyorum. Biz vatan olarak biriz. Bütün Türkiye Cumhuriyeti Türk'ü de olsa Kürt'ü de olsa Türkiye Cumhuriyeti'nin vatandaşıdır. Bir bütünleşme içinde olmamız lazım. Ama sporumuzda büyük, güzide kulübümüz Fenerbahçe'nin başkanı tutum, davranış ve beyanlarıyla sanki Fenerbahçe Cumhuriyeti'ni kurma gibi bir gayret ve çaba içerisinde. Fenerbahçe Kulübü de tutum ve davranışlarıyla böyle bir cumhuriyet kurma arzusunu ortaya koyuyor. Bu benim için şahıs olarak önemli değil. Türkiye'de 18 kulübümüz var. Fenerbahçe eğer böyle bir Cumhuriyet kurmak arzusu içerisindeyse; Kulüpler Birliği'nden ayrıldığını nasıl açıkladıysa, Türkiye liglerinden de çekildiğini ilan etsin" diye konuştu.
Fenerbahçe Kulübü'ne İstanbul'daki Kartalspor, Pendikspor, Beylerbeyi, Beykozspor gibi takımlarla bir lig kurmasını öneren Cavcav, "Fenerbahçe'nin de içinde olduğu bu takımlar kendi aralarında oynayabilir. O zaman herkes rahat eder. Fenerbahçe de rahat eder, diğer kulüplerimiz de rahat eder. Fenerbahçe kulübümüzün tutum ve davranışı şahsen benim için pek önemli bir olay değil. Olay olarak da görmek istemiyorum" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder