4 Ağustos 2011 Perşembe

Trabzonspor 1-1 Benfica


Hakem de bunlara yardımcı oldu ama rakip profesyonelliğin gereği olarak bunu kullandı. Rakibimiz, atak başlattığımızda bize yapılan taktik faullerle oyunu durdurdu. Hakem bunlara kart göstermedi ve biz tuzağa düştük. Tecrübesizliğimiz öne çıktı. Oyunu kurmada takımın kalitesine uygun davranmadım. Arzu var, istek var oyunu yönetme bakamından rakip bizden avantajlıydı. Kırmızı karttan sonra oyun koptu. Futbol olarak arzu edilen bir heyecan kalmadı.
Hakem takdir haklarını hep onlardan yana kullandı. Kırmızı kart pozisyonunda rakip antrenörü de aynı kararı verirdi. 2 maça baktığımızda 3 golümüz sayılmadı. Hakeme rağmen daha iyi oynamanın peşindeyiz.

Şenol Hoca'nın açıklamaları böyle. Aslında adam haklı. 2 maçta üç golü verilmedi Trabzonspor'un. Ha Trabzon çok mu iyi oynadı? Bence hayır.
Dün gözüme bir şey çok fazla battı Trabzonspor'da. Colman diye bir adam. Kim olduğunu bilmiyorum. İlk defa gördüm bu adamı. Geçen sezon bir Colman vardı Trabzonspor'da ama, isimleri benziyor sadece sahadaki iki ayrı adamın. Bir futbolcu bir maçta bu kadar kötü oynayabilirdi heralde. Ve bence hiç abartmıyorum, Barış olsaydı Colman'ın yerinde çok daha iyi oynardı şu maçta. Şenol Hoca Colman'ı kırbaçlasa yeridir yani.
Eşleşme açıklandığında favori Benfica'ydı. Nitekim Avrupa'ya göre süpriz olmadı. Olmasını bende beklemiyordum . Trabzonspor Avrupa Liginde mücadele edecek artık. Darısı Bursa ve Antep'in başına. İkisinede başarılar şimdiden...

2 yorum: