10 Ağustos 2011 Çarşamba

Peki ya şimdi?



Arda gitti. Dün zaten o konuyla ilgili düşündüklerimi yazmıştım. Şu saatten sonra ne kadar kızgın olsamda yolu açık olsun. Olayın sıcaklığıyla biraz fazla tepki göstermiştim. Şimdi öyle değil. Giden gitmiştir , kalan sağlar bizimdir diyorum sadece. Yoluda gerçekten - bütün içtenlikle söylüyorum bu sefer- açık olsun. Açık olsun ki orada bizi, Galatasaray'ı ve Türk futbolunu temsil etsin.
Şuan Madrid'de bir numaralı konu Nuri'mi yoksa Arda'mı daha iyi futbolcu tartışmasıymış. Açıkcası bu bile insanın yüzünde ufak bir tebessüm belirmesine sebep oluyorsa, Arda şimdiden bize bunu yaşatmaya başladı diyebiliriz. Ama işi çok zor olacak.

Çok zor olacak çünkü Atletico Madrid taraftarı 'bizim oğlan' dan çok şey bekliyor. Belkide Aguero'nun yokluğunu hissettirmemesini isteyenlerde olacaktır. Mutlaka vardırda. Kısacası Arda'ya çok iş düşecek. Ama şöylede bir avantajı olacak Arda'nın. O Madrid'e gitmesindeki bir numaralı etken olan rol yapma özürlü sevgilisiyle her sokağa çıktığında haber olmayacak, pantolonuna laf edilmeyecek, bindiği araba, yediği yemek haber olmayacak 'eski' Kaptan'ın.

Arda gitti. Atletico Madrid'de işi zor olacak. Ama altından kalkarsa da büyük oyuncu olacak. Peki ya Galatasaray? Şimdi ne olacak?

 Arshavin'in ismi geçiyor . Gelmeside kuvvetle muhtemel deniyor. Valla ismini yazarken bile heyecanlanıyorum Arshavin için. Hani oynayacağı futbolu, vereceği katkıyı geçtim, 'Arshavin be abi diyor' insan. Euro 2008'di sanırım ilk Arshavin'i izlediğimde. Pavlyuchenko ile birlikte ikisi beni çok etkilemişti, ve gerçekten özenmiştim takımlarına. Ardından Pavlyuchenko Tottenham'a, Arshavin Arsenal'e gitti.
Hiç aklıma gelmezdi yolu Galatasaray'a düşeceği. Gerçi hala düşecekmi o da kesin değil ama, gelirse ki eğer, çok büyük iş yapmış olacak Galatasaray.

Arshavin ,Arda'dan kötü oyuncumudur? Evet desem allah çarpar. Ama Arshavin'in bize vereceği katkı 2-3 maksimum 4 yıl. Ama o 4 yılda da Hagi'nin yaptıklarına yaklaşabilecek bir performans bile sergileyebilir Arshavin.

Ama bunun dışındada hamleler yapmalı Galatasaray. Arda artık gitmiştir. Nasıl Porto her geçen sene en iyi oyuncusunu satmasına rağmen hala zirvede kalabiliyorsa. Galatasaray'da bunu yapabilmeli. 3'e aldığını 5'e satabilmelidir. Arshavin alınır. Getirilir ve mükemmelde bir transfer olur. Ama gözünüzü seveyim, bir daha Stancu'ya ,Pino'ya milyon eurolar vereceğinize, araştırın be abi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder