17 Ağustos 2010 Salı

Mesut Oezil Real Madrid'de


Bildiğiniz gibi Mesut,Real Madrid'e transfer oldu. Birçok arkadaşım bu durumdan oldukça memnun,ve gururlanmış görünüyor. Ama aynı şeyi kendim hissetmiyorum açıkcası. Mesut'un ismini Ö ile değil O ve E ile yazdım,nedeni ise Mesut'un Türk olmayışı. Ailesi,kökeni,kanı Türk olabilir ,ama beyni Türk değil Mesut'un. Ben niye gururlanayımki?
O Madrid'de gol atsa,Almanlar sevinecek,Almanlar gururlanacak. Mesut beni ve ülkemi orda temsil etmeyecek. Türk milli takımının formasını ancak ilk 11 garantisi verilmesi şartıyla giymeyi kabul ederim diyen bir adam için ben niye gururlanayımki..
Belki içinizden okuyanlar,Alman milli takımında oynamasa,Dünya kupasına gidemeyecekti ve Real Madrid'e transfer olamayacaktı diyeceksiniz. Benim buna lafım yok,yanlış yaptıda demiyorum. Ancak ben bu adamın Real Madrid'e transferiyle niye övüneyimki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder