31 Ağustos 2010 Salı

Maestro;Zvjezdan Misimovic


Misimovic,belkide Wolfsburg tarihini yeniden yazan futbolcu. Dzeko ile birlikte Almanya'nın Gençlerbirliği olan Wolfsburg'u Bundesliga şampiyonu yapmayı başaran Misimovic,açıkcası Galatasaray'a nasıl geldi hala aklım almıyor desem doğru olur..Böyle bir adamı biz nasıl aldık,Wolfsburg nasıl bıraktı anlamak zor..

Misimovic,şutlarıyla öne çıkan,tekniği yüksek,milimetrik bir pasör ve her oyuncunun yanında isteyeceği bir isim.Eğer performansını gerçekten sergilerse,bu ligde neler neler yapabileceği tartışılmaz.Galatasaray'ın yaklaşık 4-5 senedir frikikten golü olmadığını göze alırsak,Misimovic bu boşluğu doldurmasıyla birlikte,kornerlerdede çok etkili bir ayak açıkcası.Galatasaray'ın belkide Hagi'den sonra oluşan o büyük boşluğunu doldurabilecek bi oyuncu..
Yani kısaca şöyle diyebiliriz;Maç sıkışmış,dakika 70. 0-0 gidiyor ve bir bakıyorsunuz Misimovic 30 metreden şutunu çekmiş ve Galatasaray maçı kazanmış.. Öyle bir adam aldık biz aslında,yani işler ters giderken tamamen herşeyi bir anda lehimize çevirecek bir futbolcu Misimovic.

Ama ben bu transfere en çok sevinecek ismin Milan Baros olduğuna adım gibi eminim! Baros böyle bir oyuncunun önünde oynamaktan başka ne isteyebilirki? Ben bu sezon Baros'un gol kralı olacağına inanıyorum bu transferden sonra..

Lig maçlarıda bir ayrı güzel olacak artık,her maçta gözümüz Misimovici arayacak.Top onun ayağına gelince taraftar heyecanlanacak,frikik atarken ayağa kalkacak,kornerlerde umutlanacak.. Evet şaka yapmıyorum,Galatasaray taraftarı frikik ve kornerlerde heyecanlanacak. Düşünün artık Misimovic böyle bir oyuncu işte..Kısacası Galatasaray,iyi değil çok iyi hatta çok çok iyi bir transfer yaptı.Gerçekten yönetimi tebrik etmek lazım..

Çok uzattım galiba bitiriyorum; Galatasaray'ın gerçekten ihtiyacı olan bir mevkiye,gerçekten iyi bir oyuncu aldı,bunu da Adnan Sezgin'in yapmış olması hepimizi şaşırttı açıkcası..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder