18 Eylül 2010 Cumartesi

Arda'sız bir hücum hattı ne yapacak?


Galatasaray'da Arda'nın en az 2-3 hafta daha sahalara dönmesinin zor olduğunu hepimiz biliyoruz. Peki Antep maçında Galatasaray'ın nispeten daha az pozisyona girme sebebi Arda'nın yokluğumuydu sizce? Yada Arda yokken Galatasaray nasıl hücum edecek? Açıkcası ben Bucaspor maçında,Misimovic'in takıma daha alışmış olacağından daha etkili bir futbol oynayacağını düşünüyorum. Bu bizim için büyük bir avantaj olacak tabi,Misimovic Misimovic gibi oynarsa Galatasaray hücum hattında asla sorun yaşamayacaktır zaten ama birden o düzeyde oynamasınıda ben henüz beklemiyorum. Sağ kanatta yine Elano'yla başlayacaktır FR. Elano'da bir sorun var bunun herkes farkında,muhtemelen Elano gitmek istedi,gidemedi. Bu sezonda Galatasaray forması giyeceği için üzgün olduğu düşüncesindeyim,ancak profesyonel bir futbolcuysa bunu bir kenara bırakıp futbolunu oynamaya devam etmelidir bana kalırsa,eğer bu tavrı devam ederse FR onu kenara çekmesinide çok iyi bilir. Sol kanatın vazgeçilmezi bu sıralar Harry Kewell olacaktır büyük olasılıkla,ve bana kalırsa başlıktaki sorumun cevabı Bucaspor maçı öncesinde Harry Kewell üzerinden olur.. Galatasaray Arda'nın yokluğunda,Misimovic'in uyum sürecinde ve Elano'nun müthiş formsuzluğunda bir numaralı silah olarak Harry Kewell'ı kullanmayı planlıyordur eminim. Forvette Milan Baros'un ne kadar etkili olacağı ise maçın skorunu belirler diye düşünüyorum. Ama Harry Kewell eğer Gaziantepspor karşısında oynadığı futbolu Bucaspor karşısında oynarsa Galatasaray atak yapmakta zorluk çekebilir..

1 yorum:

  1. Elano'nun formsuzluğunda Pino neden oynamasın? FR eğer Pino veya Aydın yerine Elano'yla başlarsa,bir de arkasında Ali Turan oynarsa galibiyet çok zor.Aydın'la başlarsa eğer yabancı kontenjanını orta sahada Cana ile kullanabilir.Ama bu kadar kafa yormuyor Rijkaard galiba.Bunlar zor şeyler değil.

    YanıtlaSil