29 Eylül 2010 Çarşamba

Belediye gitti,kaldı 2...


Galatasaray'ın derbi öncesi maçları çok önemliydi bunları daha öncede yazmıştım. Belediye maçından önce,bu virajın içindeki en zor maç Belediye maçı demiştim ama hiçte beklediğim gibi geçmedi. Şuan önümüzde bir Karabükspor maçı var. Ve ben kararımı değiştirmek zorundayım,Karabük maçı çok zor olacak,çünkü Baros olmayacak! Galatasaray,eğer Karabük deplasmanında puan kaybı yaşamazsa Ankaragücü maçında fazla zorlanmaz ve derbiye üst üste 6 maçlık bir galibiyet serisiyle gitmiş olur. Ama derbiye kadar Fenerbahçe'de bir seri yakalayabilir. Önünde içerde bir Gençlerbirliği ve deplasmanda Konyaspor maçları var.. Bana kalırsa iki takımda derbiye iyi ve moralli bir şekilde gelecektir.. Galatasaray'ın yıllardır yıkamadığı tabu acaba bu sefer yıkılacakmı sorularından önce önümüzdeki Karabükspor maçını değerlendirmemiz lazım. Geçen sefer yazdığımdada söylemiştim,Galatasaray savunması şimdiye kadar hiç Emenike tipinde bir santrafora karşı mücadele etmedi,ederse ne olur hiç bir fikrim yok açıkcası..

Karabük deplasmanı için en olumsuz gelişme ise şüphesiz Milan Baros'tan yoksun olmamız. Baros'suz bir Galatasaray'ın formsuz hücum hattı ne yapar,yada Karabükspor'u yenmek için Baros'a ihtiyaç var mı tarzı soruların cevabını bilmiyorum.. Ama bu maçın çok kolay geçeceğinide pek zannetmiyorum..Bekleyip göreceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder