1 Eylül 2010 Çarşamba

Gelme ihtimali olan transfer ve Galatasaray

Galatasaray'ın Misimovic ve İnsua'dan sonra bir yabancı oyuncu daha transfer edeceği konuşuluyor her yerde. Yaklaşık 5-6 tane isim var ortada. Bunların çoğunun kulübüyle bonservis konusunda anlaşamadığımız için transferde bu kadar uzadı aslında. Açıkçası şuanki kadroyla Galatasaray ne kadar başarılı olur,nasıl başarılı olur onu tartışmak gerek birazda..
Misimovic ve İnsua mutlak suretle bu takıma katkı yapacaktır,takımı bir tık yukarı çekeceklerdir,ancak onlarla birlikte Lorik Cana,Elano ve özelliklede Hakan Balta'nın form tutması şart! Formda ve iyi bir Cana,kendinde bir Elano ve bildiğimiz Hakan Balta ile Galatasaray yeni transferleriyle beraber iyi bir çıkış mutlaka yakalayacaktır.

Peki sistem nasıl olur? FR kimi nerde,nasıl oynatır,nasıl oynatmalı?
Bana kalırsa kale bu sene Ufuk'a emanet gibi görünüyor,bir kaleci transferi beklemiyorum ben.Sağ bekede bir oyuncu alınması ihtimal olarak görünmüyor,yani bu senede orada Sabri'yi izleyeceğiz. Ortada Lucas Neill artık oraya kazık çaktı,kimse onu ilk 11 den kesemez,yanında ise Hakan Balta'nın form durumuna bağlı bir isim oynayacak,Hakan formdaysa sol stoper oynayacak,değilse Servet Neill'ın partneri olacak.. Sol bekte yeni transfer İnsua ,form tutarsa Galatasaray'ın sol kanadı Arda veya Kewell'la beraber otobana döner benden söylemesi. Ortada Lorik Cana form tutması halinde mutlaka yer alacaktır,yanında(transfer yapılmaması halinde) Mustafa veya Ayhan,önlerinde Zvjezdan Misimovic. Sağ kanatta Brezilya milli takımında o mevkide Dani Alves'i bile kesen Elano rahatlıkla oynayacaktır bana kalırsa. Sol kanat tabiki Arda'nın,forvette ise söylememe bile gerek yok sanırım;Milan Baros.

Açıkcası bu kadro lig için yetersiz değil,Galatasaray mutlaka toparlanıp bu kadroyla ligde şampiyonluk yarışına girecektir,ancak şampiyonluğun en büyük adayı olmak içinde sanki bir tanede orta sahaya bir oyuncu daha almak gerekiyor.

Bu mevki içinde 3 tane aday var aslında,ama gelirlermi bilmem. Bu isimler;Emana,Annan,İbricic..Bir de Baptista deniyor ama ben onu pek ihtimaller içinde tutmuyorum. Bu üçlüden en iyisi bana kalırsa Emana olur gibi görünüyor. Ancak konuşulanlar Frank'in Emana'yı değil Annan'ı tercih ettiği yönünde,Annan'da,Emana'da gelmek istiyor ama kulüpleri zorluk çıkardıkça çıkarıyor Galatasaray'a. İbricic'in transferi hakkında ise hiç bir bilgim yok,ne durumda,kulübüyle görüşmeler ne yönde bilmiyorum fakat bence gelecek olan 2 afrikalıdan biri daha faydalı olabilir...Bakalım,bekleyip göreceğiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder