14 Eylül 2010 Salı

Artist mi?


Bir Trabzonsporlu arkadaş yaklaşık 4-5 ay önce Tribündergi'de yazmış, şimdi tekrar hatırladık, ekleyelim dedim. Umut Sarıkaya tasvirleri gibi:


"Galatasaray da tam artist takımı oldu ha


lucas neill , harry kewell , milan baros , frank rijkard , arda turan , elano blumer , leo franco , emre aşık , kader keita , shabani nonda


yöneticileri haldun bile bir artist , atkılar kıyafetler saçlar filan. yok efendim burcu esmersoy'la muhabbeti olmuş bilmemne. twitter'da yazmış hakkında..


hep böyle marka marka adamlar , isimlerde bir canlılık.. biri bana gelip dörtbinbeşyüz liraya milano'dan lucas neill marka saat aldım dese yerim yani.. magazin magazin yakışıklı adamlar ve onların seksi pozları , kız arkadaşları filan yani , lucas neill be abi. bir almitu bekele değil.


bizim yöneticiler de necmettin aytekin , yok hacıosmanoğlu , yok ilyas emice..

oyuncular

razundura tjikuzu. karısını döven umut. efendime söyliyim ben , silah , tüfek ve bilimum mühimmat koleksiyoncusu egemen. şişman sevgilisi olan sınıfın pısırık çocuğu cale.
cengiz kurtoğlu fanatiği tayfun cora."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder