27 Eylül 2010 Pazartesi

Elano uçar gider...


Galatasaray'la Elano arasındaki ipler gittikçe kopma noktasına geliyor artık. Frank onu 11 de maça başlatmıyor,hadi onu geçtim 3 oyuncu değişikliği yapmasına rağmen yinede oyuna sokmuyor Elano'yu.. Bana kalırsa Frank Rijkaard bile vazgeçmiş artık Elano'dan.. Yönetim zaten çoktan vazgeçmişti,bütün transfer sezonu satmaya uğraştılar.. Elano sakatlanmasa zaten gidecekti büyük olasılıkla.. Taraftar dahil gitmesini istemeyen tek isim belkide Rijkaard'dı artık o da umudunu kesmiş olsa gerek.. Dün Elano'nun kulübedeki halini görünce gerçekten çok şaşırdım. Böyle bir oyuncu bu hale getirip,hiç yarar sağlamadan belkide değerinin çok altında bir fiyata elden çıkaracağız.. Şimdide son olarak Elano'nun 'ailevi' nedenlerden dolayı ülkesine gittiği söyleniyor. Bu bana hiç ama hiç inandırıcı gelmiyor açıkcası. Ve aklımda oluşan tek düşünce Elano devre arasında gitmek isteyecek,ve gidecektirde.. Ama bu kalitede bir oyuncunun,büyük umutlarla gelen bir oyuncunun hiç bir şey vermeden geri gönderilmesi gerçekten üzücü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder