13 Eylül 2010 Pazartesi

Önümüz 'Aydın'lık


Açıkcası bugünkü futbolu beğendinmi deseniz,evet diyemem sizlere. Ama skoru almış olmamız bile maçta kötü oynamadığımızıda gösterir bize aslında. Maça iki takımda tutuk başladı aslında ve en net gol pozisyonu Popov'un kaçırdığıydı ilk yarıda. Tabi Mustafa Sarp'ın pozisyonunu saymazsak,ki bana göre hatalı bir karar. İkinci yarıda Galatasaray sağ kanadı değiştirerek girdi,Aydın ve Sabri önlü arkalı o kanadı otobana çevirdiler adeta. Durmak bilmediler. Bu başlığı atmamın sebebi ise bu işte Ben Aydın'ın oyuna gireceğini gördüğümde şaşırmış ve burun kıvırmıştım,Pino neden girmiyor yada Elano neden devam etmiyor diye. Ancak Aydın takıma öyle bir enerji getirdiki,Brezilya milli takımının banko oyuncusu Elano'nun yapamadıklarını yaptı. Takıma ivme kazandırdı bi anlamda.

Misimovic ise ilk yarıda en çok koşan isimmiş,açıkcası ilk yarıda kendisini pek göremedim,ancak ikinci yarıda Misimovic'te biraz takımda sorumluluk almaya çabaladı. Baros'a çok güzel paslar attı,defanstan top aldı oyun kurdu. Bana kalırsa Misimovic bu sezon çok işimize yarayacak. En çok aklımda kalan ise Misimovic'in attığı kornerlerdi. Belkide Galatasaray'ın yıllardır beceremediği bir şeyi yapacak bu adam. Her attığı korner tehlike oluşturdu adeta.

İnsua'yada değinmek istiyorum biraz,ben bu maçta çok beğendim İnsua'yı. Baros'a kestiği ortaya söylenecek laf yok bana kalırsa. Defansta gözüme batan bir hata yapmamasıyla beraber iyi müdaheleler yaptı ve gerçekten futbol bilgisi çok iyi bir oyuncu bana kalırsa.

Pino'ya gelirsek,direkt olarak sağ açık oyuncusu ve açık alan oyuncusu aslında Pino..

Transferler hakkında yazdım birazda bu yazımda,ama belkide açık açık ilk kez gördük bu oyuncuları takımımızda,bu sebepten bu yolla yazdım.

Skor yeterli,3 puan cepte,oyun tatmin edici değil ama galibiyet galibiyettir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder