19 Eylül 2010 Pazar

Kadıköy'e 3 maç kala..

Galatasaray,derbiden önce bir galibiyet serisi yakalamazsa,ya da ard arda puanlar almazsa derbide hüsrana uğrar ve ligden kopar diyordum. Kabus gibi geçen 2 hafta sonrasında Galatasaray 3 haftadır öyle yada böyle galip gelmeyi başarıyor. Eskişehirspor karşısında 2. yarıda oynanan güzel oyun,Antep ve Buca karşısında kötü oyuna ramen alınan iyi sonuçlar takımın ne olursa olsun moralini yerine getirmiştir.. Oyuncular kötü oynadıklarının farkında olsalar bile Galatasaray 3 puanı cebine koyarak 9 puana ulaştı ligde. Ancak Galatasaray'ın önünde derbiye kadar 3 önemli maç daha var.
Bunlardan ilki İstanbul Bşb. karşısında. Büyüklere tamamen ters gelen ve devamlı onlardan aldığı puanlarla üst sıralarda kalan bir takım Belediye aslında. Maçın Sami Yen'de olması mutlaka bir avantaj tabii,ancak Galatasaray'lı oyuncuların bu performansı devam ederse Belediye'ye diş geçiremeyiz. Çünkü Abdullah Avcı'nın takımı bu tür maçlardan puan çıkarmasını çok iyi bilen,rakibin kötü oyunundan fazlasıyla yararlanan bir takım. Her ne kadar Galatasaray'ın son iki haftadır kötü oyunu devam etsede ben Galatasaray'ın Belediye karşısında galip geleceğini düşünenlerdenim. Açıkcası böyle düşünmemin nedeni ise bu oyunun devam etmeyeceğini umuyor olmam. Yani Galatasaray Sami Yen'de ama 1 ama 2-0 maçı kazanmasını bilecektir ve bu maçtanda 3 puan alacaktır diye düşünüyorum ve şiddetle umuyorum!


Daha sonra Karabük deplasmanına gidiyor Galatasaray. Ordaki sahanın çimi de İzmir kadar kötü olmasada iyi olmadığını hepimiz biliyoruz. Ve belkide şimdiye kadar Galatasaray'a galibiyeti getiren savunması(!) ilk defa Karabük'ün santraforu olan Emenike gibi bir forvete karşı oynayacak. Kim ne derse desin ne Bursa'nın forvetleri ne Eskişehir'in ne Antep'in hiç biri Emenike kadar yetenekli ve savunmayı yıpratan oyuncular değil. Tabiki sadece Emenike koskoca savunmayı yıkacak demiyorum ama bu savunmayı şimdiye kadar belkide en çok yıpratacak oyunu Emenike olur,eğer Galatasaray savunması o maçta hatasız oynarsa Galatasaray mutlaka gol bulur ve kazanır o maçıda.. Tabi Pollyanna'cılık yapmak istemiyorum,İBB'yi Karabük'ü Ankaragücü'nü direk yeneriz demiyorum ama açıkcası yeneceğimize inanıyorum.. Ankaragücü'ne gelecek olursak açıkça söylemem gerekirse Ankaragücü'nü henüz hiç izlemedim.Nasıl bir takımlar,Ümit Özat nasıl bir futbol oynatıyor nasıl bir düzenleri var hiç bir bilgim yok. Ama ben Galatasaray'ın o maçı kaybedeceğine ihtimal bile vermiyorum .. Bir bilgim olmadığı için kazanırız diyemiyorum ama,kaybederiz demeyede dilim varmıyor açıkcası.. Galatasaray şu önündeki 3 maçıda kazanırsa ,bana kalırsa FR 10 senedir yapılamayan bir şeyi yapabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder